• ساعات پاسخگویی تلفنی: 9 صبح تا 21
  • شماره تماس: 09138925389

خبرهای ویژه

با این تجویزها معمولا مشکل برطرف می شود. اما این، یکی از راه های رفع مشکل است که عوارض هم دارد.با تغذیه مناسب می توان بدون عارضه جانبی، مانند اعتیاد به مصرف دارو، به ویژه داروهای آرامبخش، مشکل را برطرف کرد. وقتی حوصله و اعصاب نداریم، هر صدایی، حتی صدای موسیقی ملایم،,می شود سوهان روح! فرض کنید در این شرایط یک نفر برای رفع مشکل عصبی ما، موسیقی جیغ و پرسروصدایی بگذارد .

استراس و عصبانیت می شویم نیز حکم شنیدن موسیقی پرسروصدای جیغ مانند را دارد! این خوراکی های جیغ را بشناسیم.لبنیات پرچرب: از آنجا که گاهی سردردهای عصبی، به سردردهای میگرنی شباهت دارند، بنابراین خوردن لبنیات پرچرب در این شرایط، باعث تشدید علائم می شود., دلیل آن هم تجمع اسیدهای آمینه در رگ ها به دلیل کند شدن هضم و جذب آنهاست. با تجمع اسیدهای آمینه در رگ های خونی، به ویژه رگ های خونی مرتبط به سیستم عصبی، سردرد تشدید می شود.کافئین ها: خوردن چای و قهوه باعث رفع خستگی و درمان سردرد ناشی از خستگی می شود..

خدمات مرکز

 خدمات مشاوره

  • * مشاوره پیش از ازدواج
  • * مشاوره فردی و گروهی
  • * بهبود کیفیت روابط زناشویی
  • * پیشگیری و درمان خیانت
  • * مشاوره طلاق
  • * مشاوره سازشی
  • * درمان اختلال کمبود توجه و تمرکز
  • * مشاوره تحصیلی
  • * انتخاب رشته کنکور و دانشگاه و روشهای یادگیری
  • * درمان وسواس، اضطراب و افسردگی
  • * اجرا و تفسیر انواع تست های روانشناختی، تست هوش، وکسلر و...
  • * انواع تست های شخصیت
  • * رواندرمانی، روانپزشکی، روانکاوی، روانپویشی، روانسنجی، آموزش، مددکاری و...

 مهارتهای کارگاهی:

  • * مهارتهای زندگی موفق
  • * فرزندپروری و اصلاح رفتار کودک و نوجوان
  • * مهارتهای مثبت اندیشی و موفقیت در زندگی
  • * مهارتهای همسرداری موفق
  • * مدیریت استرس و کنترل خشم
  • * هوش هیجان (EQ) و روشهای ارتقاء آن
  • * مهارت حل مساله و برقراری ارتباط موثر با دیگران و آلکسی تایمیا
  • * آسیب شناسی روان متناسب با فرهنگ ایرانی و آموزش مقاله نویسی

خوشبختی کجاست؟

خوشبختی آن بیرون نیست که برویم و پیدایش کنیم دلیل این که آن بیرون نیست این است که در درون ما قرار دارد “سونجا لیوبومیرسکی”

خوشبختی

خوشبختی تنها چیزی است که هنگامی که آن را با دیگران سهیم می شوید چند برابر می شود “آلبرت شوایتزر”

موفقیت

اگر از صد نفر بپرسید متضاد کلمه موفقیت چیست بیشتر شان می‌گویند شکست اما این اشتباهی بزرگ است؛ متضاد کلمه موفقیت، تلاش نکردن است

کنترل احساسات

چیزی که استرس واقعا انجام می دهد از بین بردن نیروی اراده است که توانایی شما در کنترل احساسات را کاهش می دهد “روی اف.بامیستر”

ازدواج شاد

ازدواج های شاد بر اساس یک دوستی عمیق احترام متقابل و لذت از با هم بودن حاصل می شود “جان گوتمن”

روانشناسان در طی چند سال اخیر کشف کرده اند که چگونه حالات هیجانی، اثرات گسترده ای در ذهن ما دارد. وقتی غمگین می شویم، افکار و خاطرات مرتبط با رویدادهای بیرونی و ذهنی که ما را غمگین می کنند به طور کاملا خودکار باز خواهند گشت. چنانچه فرد در موقعیت هایی قرار بگیرد که به تفکر و احساس بی ارزشی یا فریب خوردن منجر شود، احساسات ناتوان کننده رها شده، مورد سوء استفاده قرار گرفته، تنهایی یا نداشتن احساس خوب را تجربه خواهد کرد. (فالکنزو مامن،2013) واقعیت این است که به هنگام غمگینی، خاطرات گذشته و شیوه تفکر عیب جویانه و قضاوت گرانه به ذهن می آید. همه این رویدادها به طور خودکار رخ می دهند و حین انجام نشخوار فکری (قالب ذهنی متمرکز بر خود و خود عیب جویی)، توانایی فرد برای حل مسائل کاهش می یابد (پاپاجورجیو و ولز، 2004) یک راهبرد جایگزین برای مدیریت خلق، خاطرات و الگوهای تفکر منفی که در لحظه کنونی ظاهر می شوند، وجود دارد که "ذهن آگاهی" نامیده می شود. ذهن آگاهی، نوعی آگاهی است که از طریق توجه همراه با قصد و بدون قضاوت در هر لحظه به اوضاع و شرایط به همان صورت که هستند، پدید می آید. توجه به هر چیزی بخصوص به آن جنبه هایی از زندگی که ارزش بیشتری برای آنها قائل هستیم و یا آنهایی که بیشتر نادیده می گیریم. ذهن آگاهی یعنی توجه به رویدادها، همان گونه که هستند و نه به گونه ای که می خواهیم باشند. ذهن آگاهی، تجربه ای است و به طور مستقیم بر تجربه لحظه حال تمرکز دارد. حس ذهن آگاهی به امکان می دهد تا شرایط را همان گونه که در لحظه هست، درک کنیم و به دنبال تغییر آنها نباشیم. در حالی که قضاوت و ارزیابی تابع نشخوار فکری است. بنابر این این درمان ذهن آگاهی بر رهاسازی ذهن از ارزیابی و قضاوت گذشته و آینده و تمرکز هشیارانه ی ذهنی بر فرآیندهای فکری و ذهنی برای غلبه هرچه مطلوب تر بر افکار روانشناختی های خودکار ناکارآمد و مشکل آفرین تاکید ویژه ای دارد (کینزمان، گایوت و هامیلتون، 2006) راهبردهای ذهن آگاهی عبارتند از تمرکز زدایی، مواجهه، تغییر شناختی، مدیریت خود، آرامسازی و پذیرش.
روان‌شناسی یا سایکولوژی (به انگلیسی: Psychology) علمی است که با استفاده از روش علمی به پژوهش و مطالعهٔ روان (ذهن)، فرایند ذهنی و رفتار در موجودات زنده می‌پردازد. به عبارت دیگر، روان‌شناسی به مباحث رفتار و فرایندهای روانی می‌پردازد. منظور از «رفتار»، کلیهٔ حرکات، اعمال و رفتار قابل مشاهدهٔ مستقیم و غیرمستقیم است؛ و منظور از «فرایندهای روانی»، مباحثی همانند احساس، ادراک، اندیشه (تفکر)، هوش، شخصیت، هیجان و انگیزش، حافظه و… است. آغاز پژوهش‌های روان‌شناختی به‌شکل علمی و آکادمیک، به اواخر قرن هفدهم و اوایل قرن هجدهم بازمی‌گردد؛ می‌توان گفت اکتشافات و تحقیقات قابل توجه در روان‌شناسی، تنها از حدود ۱۵۰ سال پیش شروع شده‌است، و این درحالی است که علوم تجربی دیگر از تاریخچه‌ای بلندتر و پربارتر برخوردارند. البته مباحث مربوط به ذهن و روان قرن‌هاست که ذهن متفکران را به خود مشغول کرده و آثار مکتوب آن از دانشمندان یونان باستان و متفکرانی چون سقراط، افلاطون و ارسطو نیز در دست است، اما این شاخه از علم تا پیش از روان‌شناسی جدید، به‌صورت مدون و آکادمیک مورد مطالعه قرار نگرفته بود.

درباره ما

مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روانشناختی میلاد نور با کادر مشاوره ای مجرب، آماده پاسخگویی و خدمات روانشناختی در زمینه های مختلف از جمله مشاوره خانواده، کودک، نوجوان و... می باشد.

تماس با ما

برای تماس با ما راحت باشید

  • اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان پزشکی قصر نور، طبق دوم، واحد 202
  • 03132206129
  • 09039827100
  • info@miladnoor19.ir
  • telegram.me/miladnoor19

 

 

 

 

 

 

 

  • Designer: Webgostaran Naein(musavian anaraki)